Üzletszabályzat

Érkezés

Kérlek, 5-10 perccel a megbeszélt időpont előtt érkezz, hogy legyen időd lepakolni, esetleg felfrissíteni magad a mosdóban és ráhangolódni a kezelésre. A mosdó a szalon földszintjén található, a kozmetika és a hozzá tartozó várakozó helyiség az emeleten. Bátran gyere fel, itt le tudod tenni a kabátodat és helyet tudsz foglalni addig, amíg fogadni tudlak. Amíg másik vendég tartózkodik a kozmetikai helyiségben, kérlek ne gyere be, amint végeztünk fogadlak. A kozmetikában csak ketten tartózkodunk a kezelések ideje alatt. Késés esetén a kiesett idő a kezelésed idejéből kerül levonásra. Amennyiben kísérővel érkezel, kérlek, a kísérőd a földszinten foglaljon helyet (kivéve szülő). 

Mobiltelefon

Kérlek, a mobiltelefont tedd néma üzemmódba, hogy csak a pihenésre tudj koncentrálni. Természetesen, ha feltétlenül szükséges tartsd magadnál, engem nem zavar, de a Te pihenésed fontos számomra.

Lemondás

Ha nem tudsz eljönni, kérlek jelezd időben. Bármi közbejöhet, lemondásod okát nem kell megindokolnod, így, ha a megbeszélt időpontod le szeretnéd mondani, vagy másik időpontra áttenni, ezt minimum 24 órával a kezelés előtt díjmentesen megteheted. 24 órán belüli vagy le nem mondott időpont esetén a foglalt szolgáltatás 50%-a felszámolásra kerül, amit átutalással tudsz teljesíteni. Ezt követően tudunk csak újabb időpontot egyeztetni. 

Betegség esetén kérj másik időpontot!

Amennyiben úgy érzed valami „bujkál benned” vagy már beteg vagy, kérlek jelezd és tegyük át a kezelésedet egy másik időpontra. Beteg vendéget nem kezelek! Beteg személy eleve nem kezelhető, mert az állapotán csak rontana a kezelés, továbbá másokat is megfertőznél. 

Higiénia

Fokozottan figyelek a tisztaságra és a higiéniára. A kozmetika napi takarítás alatt áll, havonta nagytakarítást és ózonos fertőtlenítést is végzek. Az eszközeim, a gépek pedig minden használatot követően tisztításra és fertőtlenítésre kerülnek (baktericid, fungicid, virucid). Kérlek, érkezéskor a földszinten található mosdóban moss kezet és használd a pultokra és asztalokra kihelyezett kézfertőtlenítő géleket. A kozmetikai helyiségben egyszerre csak 1 vendég tartózkodhat (kivéve szülő).

Időpont kérés

Időpontot kérhetsz személyesen, telefonon és Messengeren (kérlek, légy türelmes, válaszolni fogok, valószínűleg éppen dolgozom). Hétvégén kérlek ne, ilyenkor pihenek és az időt a családommal töltöm.  Időpontkéréssel vagy a szolgáltatások igénybevételével az üzletszabályzat automatikusan elfogadásra kerül.

Fizetés

Készpénzzel, átutalással tudsz fizetni. Készpénz esetén kérlek, ha van rá lehetőséged pontos összeggel gyere, nem tartok magamnál váltópénzt. Hitelt nem áll módomban nyújtani, a szolgáltatás igénybevételét követően a fizetés a helyszínen kötelező. A helyszín fizetés nélkül történő elhagyása rendőrségi feljelentést von maga után!

Számlázás

Számlát csak magánszemélynek tudok kiállítani. Minden vendégem alapból magánszemélynek tekintendő, kivéve, ha a vendég a szolgáltatás megkezdése előtt másképp rendelkezik. Ilyen esetben a szolgáltatás nem vehető igénybe. 

Visszajelzés, reklamáció kezelés

Köszönöm, ha megosztod velem véleményedet a kezelés során vagy a végén. Bármilyen kérdésed, kérésed van bátran mondd el kezelés közben, vagy ha ráér, akkor a végén és megbeszéljük. Amennyiben bármilyen problémád adódna a szolgáltatással, kérlek a helyszínen jelezd és kezeljük. A szalonból történő távozást követően reklamációt nem fogadok el. Amennyiben a bőrállapotoddal történt negatív változás a távozást követően, kérlek azt azonnal jelezd felém. A szalonban kihelyezett vásárlók könyve minden vendég számára rendelkezésére áll. A vásárlók könyve a szalon bejáratánál van kihelyezve. Ettől eltérő reklamáció (pl. social media felületen) üzletrontásnak és rágalmazásnak minősül, amely rendőrségi feljelentést von maga után.

Scroll to Top